Kilka prostych dekoracji

46

Najtańsze kosze w necie, kolorowe sznurki i kilka dzwoneczków. MacGyver zbudowałby z tego stacje kosmiczną i laser. Martha Steward najprawdopodobniej wydziergałaby koszulę i upiekła ciastka. Perfekcyjna zdezynfekowała i ułożyła w idealną kostkę. A co wymyśliłam ja po kilku wieczorach prób i intensywnie eksploatowanej mózgownicy?


W sumie nic odkrywczego, ale trochę użytecznego, trochę dekoracyjnego i w sam raz dla dzieci jednocześnie.
Wyobraźcie sobie jak pasjonujące musi być moje życie, że na wymyślenie im zastosowania poświęciłam kilkanaście godzin życia. Zwapnienie level master. ale kocham taką twórczą dłubaninę.


Uwielbiam samodzielnie wykonane dekoracje i tanie patenty. Więc gwarantuję, że nie znajdziecie piękniejszych sznurów niż Bobbiny. Nie uda Wam się kupić taniej wiklinowych koszy, niż w poniższym linku. Kto podejmie wyzwanie?

Sznurki Bobbiny - bobbiny.pl
Kosze wiklinowe - hurtbud.com
Dzwoneczki - sklep.magicznyhaft.pl


KOSZ NA ZABAWKI

Zwykły kosz, za pomocą kilku supełków lub warkoczyków, zamienia się w pudełko na skarby. Nie wymaga to wielkiego wysiłku, a dostajemy dekorację, idealnie pasującą do dziecięcego wnętrza. 









GIRLANDA Z DZWONECZKÓW

Prościej już się nie da. Zasadniczo nie ma tu nawet o czym pisać. Zapleść warkocz, każdy potrafi, podobnie jak przyszyć kilka dzwoneczków. To może ja już zaprezentuję efekt, zamiast trwonić wasz czas i eksploatować klawiaturę. 









WISZĄCE KWIETNIKI

Rośliny dobrze wpływają na jakoś powietrza w pokoju, jednak z wiadomych względów, nie jest on wymarzonym miejscem do ich hodowli. Dzięki kwietnikom, można je trzymać poza zasięgiem ciekawskich łapek.  
Pierwszy z nich to zapleciony sznurek Bobbiny, na którym wiążemy kilka supełków.
Drugi to zapleciony warkocz i mały kosz, który służy za osłonkę doniczki.
Zdecydowanie więcej czasu zajmuje wybranie koloru sznurka, niż samo zrobienie kwietnika. 







Zostało mi jeszcze trochę sznurka więc, myślę nad kolejnym DIY. Nie mam ochoty składać ich w szafie. 
Macie ochotę spróbować, któregoś tych pomysłu we własnym wnętrzu? 


46 komentarzy:

  1. Bobinny uwielbiam od dawna ;)
    Piękne rzeczy stworzyłaś i przekonałaś mnie do podwieszenia kwiatków pod sufitem...
    Miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli rośliny u mnie w mieszkaniu nie są ustawione na poziomie powyżej 1,5 metra, mają małą szansę na przetrwanie. Ostatnio jeden dostał poduszką, inny został ściągnięty ze stołu. Jak widzisz nie mają lekko. Do takiego kwietnika mały dewastator nie potrafi się dobrać

      Usuń
  2. Bardzo fajne pomysły. Takie proste, a jednocześnie takie efektowne. Jeśli chodzi o kwiatki to dogorywa u mnie kilka storczyków, ale chyba nie byłoby im za dobrze pod sufitem ;) Tak wysoko, to już w ogóle byłyby skazane na rychłą śmierć. Ale kosze i girlanda - super! :) No i te dzwoneczki z gwiazdkami... takie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zaskoczona, że taka prosta girlanda tak fajnie potrafi wyglądać. Zastanawiam się czy nie poprosić cioci, która potrafi dziergać szydełkiem, czy nie poprosić o zrobienie trójkątnej

      Usuń
    2. Myślę, że prezentowałaby się równie fajnie. Zresztą to ostatnio chyba dosyć modny trend we wnętrzach, takie szydełkowe akcenty :)

      Usuń
  3. Widzę, że te sznurkowe motki dają bardzo wiele ciekawych możliwości :) Coraz bardziej mi się podobają. Ciekawe inspiracje ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że dla kogoś kto potrafi robić na drutach, to bardzo fajny materiał do kreatywnych odkryć. Widziałam poduszki, pojemniki i narzuty zrobione z takich sznurków

      Usuń
  4. Bardzo fajne inspiracje. Mi najbardziej podobają się ozdoby na koszach na zabawki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Teraz już chyba nie wyglądają jak kosze na opał do kominka :)

      Usuń
  5. Ekstra są te sznurki a co najważniejsze wszechstronnego zastosowania.Z tymi delikatnymi dzwoneczkami tworzą zgrany duet.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygladają te koszyki w takiej ulepszonej wersji :))
    Pozdrawiam cieplutko i życze miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  7. Super i kosze i dekoracje z bobinów! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Teraz pozostaje już tylko nauczyć się robić na drutach :)

      Usuń
  8. Doskonale, taki indywidualny sznyt,to świetny pomysł. Popularne przedmioty wyglądają bardzo oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, chwila pracy i taki kosz wygląda zupełnie inaczej. Teraz można uwierzyć, że od początki miał służyć przechowywaniu zabawek ;)

      Usuń
  9. świetne pomysły! koszyki z chwostami i warkoczami wyglądają cudnie! Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko cudne od koszy po dekoracje i juz upatrzyłam sobie kilka :). A Ty kobieto masz talent do robienia rzeczy pięknych bez zbędnego zadęcia. Z prostotą i klasą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pokaże jak to wszystko wygląda razem we wnętrzu, trochę się boję, że jednak trochę przekombinowałam. Pokój młodszej nie jest gotowy, więc mam tylko jedno pomieszczenie do eksperymentów :)

      Usuń
  11. Prace własnych rąk cieszą najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację, nawet jak nie jest to idealne, to mimo wszystko jakieś takie "swoje"

      Usuń
  12. Ale super! Jednocześnie i niedrogo i pomysłowo i fajnie :) Aż mnie zachęciłaś do zakupu tych sznureczków, bo kosze już dawno w sporej ilości u mnie mieszkają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są szalenie wydajne, więc jak najbardziej polecam zakup

      Usuń
  13. Mistrzostwo świata! Wymiotlas tymi pomyslami! 100 za pomysłowość, za PROSTOTE i efekt! Dla mnie rewelacja i będę zgapiac...już obczajam te kosze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapiaj ile wejdzie, to dla mnie zawsze największy komplement :)

      Usuń
  14. Po co ja do Ciebie wchodziłam, po co Ty podałaś tą stronę z koszami... :P
    Ciekawe pomysły na wykorzystanie sznurka bawełnianego - ja testuje trzymanie kwiatów u dzieci - na tą chwile na półce i parapecie, jak się nie sprawdzi, może przetestuje wiszący kwietnikach, chociaż nie do końca mi one pasują, jakoś tak się kojarzą przestarzale ;) choć w tych nowych aranżacjach wyglądają lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyłam post u Agi z Happy Place o roślinach w pokojach dzieci i stwierdziłam, że to całkiem niezły pomysł. Na parapecie ich nie widać, a kwietnik może też pasować do pokoju dziecka. Miałam trochę obaw jak to będzie wyglądać i chyba całkiem nieźle. Niedługo będą szersze kadry, będziesz mogła porównać i może...

      Usuń
    2. W takim razie czekam i popatrzę :)
      Póki co kwiatek nadal stoi ;)

      Usuń
  15. I od razu cudniej! Fajne pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kreatywne, naturalne i praktyczne – takie DIY lubię :) Kosze wiklinowe są piękne same w sobie, ale dekoracje z kolorowego sznurka znakomicie do nich pasują i dodają im wesołego akcentu. Bardzo przypadł mi do gustu pomysł z wiszącymi kwietnikami, choć mam pewne obawy, że moje koty mogłyby potraktować je jako zachętę do zabawy ;) Podobają mi się też girlandy z dzwoneczków, są bardzo subtelne i można je wykorzystać na wiele sposobów. Czekam na więcej świetnych pomysłów, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę się zmobilizować do pracy i wymyślić coś jeszcze, bo zostało mi duuużo sznurka

      Usuń
  17. Pomysły są świetne.Szczególnie,ze są proste oraz nie wymagają dużych umiejętności artystycznych, ani też poważnych funduszy. Podoba mi się szczególnie ostatni pomysł z wiszącymi kwiatami. Ozdoby takie wyszły już z mody ( kojarzą sie częśto z okresem prl-u). Tutaj jednak wyglada to nowocześnie i modnie.

    Fajne są rownież kosze na zabawki.Najwygodniejsza metoda sortowania dziecięcych bibelotów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem jak to jest, ale proste dekoracje robią na mnie zawsze największe wrażenie;) Podoba mi się wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona jak wiele można zmienić przy użyciu własnej wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wszystkich wyjątkowych dodatków najbardziej spodobała mi się ponadczasowa lampa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe są te dekoracje. Warto w domu posiadać również folię stretch czarną.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ALE TU ŁADNIE , Blogger