Dom pełen koloru

37

Zawsze staram się udowodnić, że do tego aby ładnie mieszkać wcale nie są potrzebne duże środki finansowe. Dziś jednak nic nie muszę udowadniać, wzięła to na siebie Biorg i jej Dom nad Fiordem. Polecam Wam jej stronę, bo to miejsce pełne pomysłów na nietuzinkowe dodatki i sposobów na renowację starych mebli.


Autorka bloga jest pasjonatką urządzania wnętrz, sama szyje poduszki i pledy, przemalowuje meble, tworzy ciekawe dodatki. Przeglądając kolejne strony można zauważyć, że jej dom wciąż się zmienia. To miejsce z którego nie wieje skandynawską nudą, a jeśli jesteście wielbicielami koloru to z przyjemnością obejrzycie poniższe zdjęcia. Może wychwycicie coś dla siebie. 
Ja po obejrzeniu tego domu pojechałam na targ staroci i przywiozłam ze sobą krzesło. Mam ochotę przemalować jeszcze puszki i samodzielnie zrobić zegar. Tacy ludzie inspirują, brawo Biorg!


Salon

Kolorowe narzuty, wzorzyste poduchy, meble vintage, czyli salon w domu Biorg. Dzięki białym ścianom i jasnej podłodze właścicielka uniknęła wrażenia chaosu. Jest po prostu przytulnie.



















Przedpokój

Każdy kąt jest zagospodarowany, znajduje się tu domowe biuro i miejsca do przechowywania drobiazgów. 









Sypialnia

To pomieszczenie również poddawane jest nieustającym metamorfozom, Biorg zmienia kolory szafek, rozdaje poduszek i dodatków. 






Pokoje dziewczynek

Odważna tapeta i intensywnie zielony regał dominują w pokoju młodszej z córek. Miejsce starszej jest bardziej stonowane kolorystycznie, jednak nie mniej przytulne.












Taras

Któż nie chciałby podziwiać takiej panoramy ze swojego tarasu? Aż ma się ochotę wziąć głęboki oddech...




Wszystkie zdjęcia pochodzą z bloga husetvedfjorden.blogspot.com i zostały użyte za zgodą jego autorki.






37 komentarzy:

  1. Słowo, które samo ciśnie mi się na usta, gdy patrzę na te zdjęcia to UROCZY! Uroczy dom, urocze kolory, urocze dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w tym zauroczeniu pozostańmy, bo ten dom jest niesamowity!

      Usuń
  2. Niesamowicie ciepłe wnętrze. Tyle kolorów ale każdy stonowany, w pastelowym odcieniu. Widać, że dom tętni życiem, a zdjęcia nie są tylko katalogowe. Podoba mi się jedna rzecz, a mianowicie to, że mimo iż widać, że jest tu cała masa rzeczy dom wydaje się lekki, nie jest przytłoczony bibelotami. Fantastyczna inspiracja. Cudownie musi się mieszkać w takim otoczeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie nie są katalogowe aranżacje, właścicielka domu sama szyje i zmiana swój dom, to właśnie jest najlepsze. A do tego jeszcze ta odwaga przy wyborze kolorów, nie mogę wyjść z podziwu. Przyznaj, że aż się ma ochotę chwycić za pędzel po obejrzeniu tych zdjęć :)

      Usuń
  3. Oeesssuuuuuuu ale trafiłaś mi w serce. Uwielbiam takie wnętrza, z polotem, kolorem i poczuciem humoru (te wazoniki to faktycznie puszki maźnięte sprayem?)
    No po prostu cudo na ten pochmurny czas.

    Dzięki, wspaniały klimat i blog sobie dodam do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jaka miałam minę jak dostałam maila, że mogę wykorzystać tyle zdjęć ile chcę? Strasznie się cieszę, że mogłam pokazać ten dom. I tak, wazoniki to zwykłe puszki! Koniecznie dodaj tez bloga Biorg do ulubionych :D

      Usuń
  4. Piękne, przytulne i ciepłe wnętrze :) Do zakochania i do zamieszkania. Pomysł z puszkami kradnę ;) Zresztą widzę tu mnóstwo inspiracji. Dlatego blog Biorg już zapisany do ulubionych, a Tobie dziękuję za jego pokazanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega! Cudownie! Te stare meble, niektóre odmalowane, dodano im kolor... Pokoje dziewczynek! Cudne połączenie świata dziecięcego z romantyzmem, retro+nowe akcenty - cudo! Mam ze swojego dzieciństwa obrazek z aniołem, który pilnuje dzieci - bardzo w stylu tego nad jednym z łóżek - i ja chciałam powiesić go w okolicy miejsca do spania córci; właściwie te pokoiki odzwierciedlają trochę to, co chcę uzyskać ;)
    Baaaaardzo mi się podoba :)
    (Ach! I gniecione wazony! :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka była moja reakcja jak wpadłam na ten blog! Przeglądała, oglądałam i wyjść z podziwu nie mogłam. Aż z tego entuzjazmu pojechałam po stare krzesło :)

      Usuń
  6. Najbardziej urzekły mnie te wszystkie pastelowe kolory. W takim wnętrzu człowiek po prostu czuje się szczęśliwy!
    Udanego tygodnia zycze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam kiedyś na ten blog i rzeczywiście..płynie z tego wnętrza pozytywna energia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze, bywa bardziej ponuro, ale postarm się aby kolor był jego znakiem rozpoznawczym :)

      Usuń
  8. Pokoje dziewczynek są prześliczne, przytulne i kolorowe, naturalnie dziecięce, takie jakie być powinny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Znam" ten dom - co chwila pełno w nim zmian, ale zawsze wszystko wygląda niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, komody, krzesła, stoły są w ciągłym ruchu :)

      Usuń
  10. Kurczę zazdroszczę jej odwagi w doborze kolorów, wzorów, faktury... niby to większość pasteli i kilka mocniejszych akcentów, ale do tego trzeba mieć smykałkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że pastele są bardzo "bezpieczne", ale widziałam kilka tak cukierkowych domów, że można mdłości dostać. Tu pudrowe barwy są dozowane w pewnym umiarze

      Usuń
  11. O rety! Cudowne wnętrza. Bardzo przyjemne dla oka :-) Niby dużo pasteli, ale zęby nie bolą. Uwielbiam takie połączenia bieli, koloru i elementów vintage. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba, że pokoje dziewczynek są takie prawdziwe. Śliczne, ale nikt nie chowa tam plastikowych zabawek do pudełka. Super! :-)) Dzięki za inspirację! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę pomyśleć o poście typu "plastik w pokoju dziecka koszmarem rodzica" :)

      Usuń
  12. Osobiście nie lubię takich zestawień, ale muszę przyznać, że to wnętrze ma swój klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  13. widać, że vintage:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpierw zakochałam się w salonie, ale jak wyszłam na taras, to zwyczajnie dech mi zaaaaparło. Mieć taki widok z balkonu ... Sielsko, nic tylko na kanapie się wyłożyć. I nawet boazeria, za którą nie przepadam, mi nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się te puszki w formie wazonów! Bardzo ciekawa inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne, pastelowe kolory. Zdecydowanie salon urządzony w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W tej aranżacji widać dbałość o szczegóły. Nawet lampy są dobrane zgodnie z stylem wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  18. To wnętrze jest niesamowicie przytulne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kolory odegrały ogromną rolę w całej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aranżacja przy użyciu tych kolorów to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest tutaj na prawdę bardzo przytulnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ALE TU ŁADNIE , Blogger