Tapeta w dziecięcym pokoju - część 2

33


Koniec dyskryminacji chłopięcych pokoi. Równouprawnienie w temacie dziecięcych tapet nie przyszło łatwo. Uboższy asortyment, dyskryminacja ze względu na kolory, przeświadczenie projektantów, że chłopcy już dziś powinni zapoznawać się z fizjonomią koparki, nie ułatwiało zadania. Jednak im trudniej tym ciekawiej. Buszowanie w asortymencie sklepu z tapetami zakończone zostało sukcesem. Przedstawiam tapety pasujące do pokojów małych mężczyzn.
 
Wzorów tapet pasujących do dziewczęcych pokoików jest tyle, ze selekcja do ostatniego postu była niezwykle brutalna.  Znalezienie wzorów pasujących do męskiego świata, było dużo bardziej utrudnione. Nie chciałam wyskoczyć z brzydkimi misiami, ani postaciami disnejowskich animacji. Kwiaty, mimo iż udało mi się znaleźć kilka ciekawych motywów, też nie przystojną w pokoju małego mężczyzny. Poszłam w klasykę zwaną Ferm Living, ale dla mnie absolutnym hitem są liski. Z resztą sami sprawdźcie.



Profil @fleursdamelie

To już drugi pokoik aranżowany przez Charlotte, który mam przyjemność zaprezentować.  Fajnie, że nie jest to pokazowe wnętrze, bez zabawek i z dwoma książkami na półce. Widać tu jak można zorganizować przestrzeń pełną dziecięcych rzeczy, taką która rozbudzającą zainteresowania. Tapeta jest doskonałym tłem dla obrazków i mebli. 






Profil @our.little.days

Aga, skoro wygląd tego pokoju to efekt weekendowej metamorfozy, to życzę Ci więcej tak udanych dni.



Profil @psblog

Wnętrza, które stanowią inspirację nie tylko dla mam chłopców. Jeden z moich ulubionych.






Profil @artmarble

Wychodzi ze mnie natura matki dziewczynek, ale to dlatego, że pokój bliźniaczek jest taki idealny, a tapeta taka uniwersalna.






TAPETY

Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje wybory














Post powstał we współpracy ze sklepem Tapety-Sklep.com
Do końca roku, wpisując hasło aletuladnie10%, otrzymacie 10% zniżki przy zakupie dowolnej tapety. 


Wszystkie zdjęcia w poście zostały użyte za zgodą ich autorów, lub właścicieli praw do nich. 

33 komentarze:

  1. Moja ulubiona to ta w góry...sama bym sobie taką sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz na mnie zły wpływ, jeszcze trochę i polubię tapety... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że gdy sama wytapetuję pokój, nie zmienisz nastawienia ;). Tysiąc razy jeszcze przewertuję internet zanim wybiorę tą dla siebie. Będzie ciężko

      Usuń
    2. Nie zazdroszczę wyboru - bo na pewno jest trudny, ale patrząc na Twoje inspirację wierzę, że będzie pięknie :)

      Usuń
  3. Ta pierwsza w różno kolorowe górki jest najlepsza.Mogłabym ją nawet wykorzystać w mojej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez chwilę była moim typem numer jeden, bo dla dziewczynki też pasuje.

      Usuń
  4. Bardzo ładne, ale to jednak te kwiaty w poprzednim poście utkwiły mi w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam żeby było bardziej "męsko" tym. Kwiatowe tapety tez nie potrafią wyjśc mi z głowy, ale jeszcze nie zdecydowałam się na konkretny wzór i czuję, że nie będzie łatwo

      Usuń
  5. Tapety uwielbiam i niejednokrotnie już o tym pisałam:) Ostatnio robiąc metamorfozę pokoju dziewczynki także zdecydowałam się na tapetę i sporo wówczas tapet dziecięcych poprzeglądałam. Wiele cudnych motywów jest obecnie dostępnych, a zastanawiałam się min nad tą z Twoich inspiracji z żółtymi drzewkami. Wybór padł na inną, ale także w klimacie leśnym:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujące te pokoje. A tapety genialne! Ciężko byłoby wybrać jedną, ale te wieloryby zaczęły bardzo mnie kusić (mam słabość do wielorybków ;-)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli idea przewodnia tego postu, aby wybrać coś dla każdego, powiodła się :)

      Usuń
  7. Bardzo się cieszę, że tapety wracają do łask, a co za tym idzie nieco więcej niż biała i szara farba ;). Szczęśliwie już nie żółto zielone ściany ;). Jako mama chłopca od początku miałam problem i z ubrankami i z wystrojem pokoju. Moim faworytem jest ta ostatnia z tipi :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Tapeta to idealna ozdoba dla tych którzy cenią sobie kreatywność. Ta forma ozdoby świetnie się prezentuje pod warunkiem jeśli jest dobrze dopasowana do wnętrza:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dodać, nic ująć. Pełna zgoda z mojej strony :)

      Usuń
  9. teraz w sklepach jest taki wybór tapet, że zwariować można :) ale piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobra tapeta jest jak biżuteria :) odmieni każde wnętrze i nada mu odpowiedni klimat. pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna tapeta, wygląda pięknie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalne i piękne tapety. Podoba mi się bardzo :) Zwłaszcza tapeta z zielonymi liśćmi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie pasują fototapety do kuchni , salonu i tak samo pokoju dziecięcego - wydaje mi się, że warto z ich udziałem planować aranżacje. Oczywiście bez przesady, nie na każdej ścianie, raczej powinny być one akcentem a resztę ścian najlepiej pomalować farbami

    OdpowiedzUsuń
  14. Tapety na ścianę to świetny wybór. Ta opcja nigdy mi się nie znudzi. U mnie w salonie sprawdził się wzór w biało-szare paski, a wybieram wzór na https://tapety4u.pl/ :)

    Polecam nie szaleć z kolorami na ścianach :) Im mniej, tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy i bardzo inspirujący wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. W pokoju dziecięcym tapeta sprawdza się super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obecnie tapety są bardzo modnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. W tej aranżacji widać dbałość o każdy szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tapeta to fajny element dekoracyjny wnętrza.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ALE TU ŁADNIE , Blogger