Monochromatyczny dom w Holandii

24

Szukam takich miejsc, mieszkań, domów, które są urządzone z pasją, po których widać jak wiele czasu i wysiłku wymagało ich dopracowanie. Taki dom odnalazłam w Holandii na blogu Aggy's Lifestyle. Zaproszę Was na chwilę do jej monochromatycznego świata, pełnego dodatków  wygrzebanych na targach staroci i własnoręcznie robionych ozdób. Ponieważ ten świat bardzo szybko się zmienia, warto być na bieżąco.


Pokój dzienny

Dużo bieli, mocny akcent w postaci czerni i odrobina pudrowego różu. Efektem jest estetyczne i stylowe, nieco jednak chłodne wnętrze. Zwróćcie uwagę na dodatki, jakimi na przykład jest stolik wykonany z wojskowej skrzyni, drabina, druciany kosz i znaleziony na pchlim targu regał. To są perełki, które w blogosferze szukam, na przekór lakierowanej płycie MDF. Rzeczy, przez jednych wyrzucane, a przez drugich odnawiane po to aby cieszyły oko.










Sypialnia

Idealna czarno-biała sypialnia. Bez udziwnień, wyszukanych dodatków oraz niepotrzebnych bibelotów, prosta przestrzeń do odpoczynku.




Domowe biuro

Aby zorganizować miejsce do pracy wystarczy prosty stolik, czarna farba tablicowa i kilka stonowanych kolorystycznie dodatków.





Kuchnia

Kwintesencja skandynawskiego stylu, biała kuchnia. 





Pokój dziecka

Pokój, który przechodził najwięcej metamorfoz, od pokoju niemowlęcia, poprzez miejsce do zabawy przedszkolaka, aby pod koniec stać się stylowym królestwem małej damy. Aggy uwielbia zmieniać swoją przestrzeń, dodatkowo pokój dziecka musi wraz z nim "dorastać", więc pole do popisu mama Noor, miała ogromne.

  








Świąteczna atmosfera

Skoro sezon przedświąteczny, co roku zaczyna się coraz wcześniej, chyba nie będziecie mieć pretensji, gdy zaprezentuję Wam kilka pomysłów na dekoracje w wykonaniu Aggy. Zwyczajowo powinno się poczekać do Wszystkich Świętych, ale to już przecież za dwa tygodnie zacznie nas atakować z każdej strony "Last Christmas", więc zacznijmy się przyzwyczajać.






Wszystkie zdjęcia, zostały dodane za zgodą ich autora - Aggy's Lifestyle.


Na koniec mam mały cynk:
Będzie konkurs! Aby go nie przegapić proponuję naciśnięcie kciuka na stronach Ale Tu Ładnie i Hancymonka, tam będziemy, już niedługo, informować Was o szczegółach. 



24 komentarze:

  1. Pięknie. Dopracowany każdy detal. Podoba mi się. Przyjazna przestrzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle ludzi narzeka na biel, a ja ją doceniam i bardzo mi się podoba :) Monochromatyczne wnętrza dają poczucie harmonii i spokoju, której potrzebuje moja dusza :)
    Piękne!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest piękne w tym naszym świecie, że każdy wybiera przestrzeń w jakiej czuje się dobrze. Nie ma znaczenia styl, tylko nasze samopoczucie. Ja te wnętrza odbieram jako chłodne, Ty jako bezpieczne, fajnie, że się trochę różnimy :)

      Usuń
  3. Mieszkanie robi naprawdę fajne wrażenie. Niby sporo tam rzeczy ale wszystko takie lekkie właśnie przez tę biel. Ja też jestem fanką jasnej bazy w domach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w zupełności, jasna baza daje nieograniczone pole do popisu i wszystko do niej pasuje

      Usuń
  4. Tak, zdecydowanie wyczuwa się tutaj skandynawskie klimaty w połączeniu z holenderskim minimalizmem. Dużo bieli - optycznie większa przestrzeń, ale i jasność, która sprawia, że w takim wnętrzu człowiek na pewno nie czuje się przytłoczony.
    Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest dokładnie mój klimat, ale było coś takiego w tych wnętrzach, że musiałam je pokazać. Mimo, iż dla mnie trochę kolorystycznie zbyt stonowane, to jednak pełne inspiracji

      Usuń
  5. Rozpływam się... uwielbiam takie wnętrzarskie perełki. Mieszkałabym, oj mieszkała :) Dla mnie takie wnętrza nie są wcale chłodne, czy szpitalne, bo z takim określeniem też się spotkałam. Uwielbiam biel i szarości we wnętrzach, dla mnie mieszkanie jest wtedy takie czyste, schludne i świeże. No po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schludne - tego słowa mi brakowało i zdecydowanie nic tu nie przytłacza. Pokój córeczki jest najlepszym pomieszczeniem.

      Usuń
  6. Lubię takie wnętrza... ;) Uwielbiam te pastele, te kolorowe detale...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką różu, ale w niedużych ilościach wygląda naprawdę dobrze. :) Fajnie urządzone mieszkanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. perfekcja w najlepszym wydaniu - genialne wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wnętrza. Bardzo podobają mi się sypialnie i pościele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokoje dzieci wyglądają naprawdę zjawiskowo. Uwielbiam pastelowe kolory, dlatego te wnętrza całkowicie trafiają w mój gust. Do tego te piękne motywy na pościelach - gdzie można nabyć takie poszewki? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie można zorganizować przestrzeń dzięki wysokiej klasy regałom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zamieszkałabym w takim wnętrzu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ALE TU ŁADNIE , Blogger