KONKURS

7

Jakie to jest niesamowite! Mimo, iż pewnie z większością z Was nigdy w życiu nie będę mieć okazji porozmawiać "oko w oko", to mam wrażenie, że pomimo tego, mogę pochwalić się kilkoma fajnymi znajomościami. Widzę pasje, motywacje, pomysły i tą cząstkę osobowości, którą postanawiacie dzielić się z wirtualną przestrzenią. Internet pełen jest blogerów, twórców, rękodzielników, artystów, warto ich poznawać, obserwować. Za tymi ładnymi banerami, kolorowymi postami, dopracowanymi grafikami stoją ludzie z krwi i kości, nieśpiący po nocach, pracujący ciężko na swój sukces.  

Cieszę się, że z jedną z takich właśnie osób, mam okazję teraz współpracować. Chcę pokazać Wam cudowne, kolorowe plakaty, które po prostu zawróciły mi w głowie. To zdecydowanie bliska mi estetyka, delikatna forma i napisy, które wywołują uśmiech na twarzy. Spośród grafik można wybrać plakat lub specjalnie dedykowaną metryczkę. 


KONKURS

Jedna z obserwujących nas na Facebooku osób, będzie mogła wybrać plakat idealny dla siebie. Po szczegóły zapraszam do Hancymonki, ona wszystko wyjaśni najlepiej.




Oto kilka przykładów, co ta zdolna kobieta, potrafi zaprojektować, a Wy macie szansę wygrać:

 - metryczki:




- plakaty dla dzieci:







- plakaty nie tylko dla najmłodszych;






- plakat ślubny:




Teraz siup na profil Hancymonki - konkurs czas zacząć!




7 komentarzy:

  1. Piękne plakaty. Nie mam face'a nie zagram, a szkoda bo warto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne i koniecznie muszę wziąć udział! Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle pięknych słów na nasz temat :) Dziękujemy Ale tu Ładnie :* a wszystkich gorąco zapraszamy do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały ten pokój! Mogłabym ja sama w nim zamieszkać! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ALE TU ŁADNIE , Blogger