Jak doświetlić mieszkanie?

140

Nie po to, przed tysiącami lat wyszliśmy z jaskiń, żeby teraz ponownie wracać do półmroku mieszkań. Pewnie są ludzie, którzy dobrze czują się w ciemnych wnętrzach. Ja do nich nie należę.


Uwielbiam słońce i ciepło, i nawet podejrzewam, że w poprzednim wcieleniu mogłam być żmiją. Predysponuje mnie do tego nie tylko dziwna zjadliwość charakteru, ale i euforia na widok pierwszych wiosennych promieni słońca. Zimę mogłabym przeleżeć skulona w śnie i tylko od czasu do czasu przewracać się na boki posykując złowieszczo. Jeśli jednak wymaga się ode mnie aktywności w tym czasie, to potrzebuję też światła. Mogłabym je sobie aplikować nawet doustnie.

Już niedługo wyjdzie ze mnie żmijowata natura, bo dni nieuchronnie stają się coraz krótsze. Wprost proporcjonalnie do wydłużających się nocy, rośnie moja niechęć do świata. Niech więc przyjemniej w domu będzie fotonów pod dostatkiem. 

I choć moje mieszkanie znajduje się nad powierzchnią ziemi, to otwierając jego drzwi w zimie około godziny szesnastej, oczom ukazuje się... w sumie to nie ukazuje się za wiele. Panuje już półmrok którego, ze wzajemnością, nie znoszę. Wtedy już tylko szybkie PSTRYK ratuje mnie przed odrętwieniem. 
Kto zimy nie lubi, ten niech podąży za mną w świat szerokich kloszy, wielu źródeł światła i doświetlonych pomieszczeń. HBO grozi, że Winter is coming! Bądźmy przygotowani jak nigdy.

Jeśli chodzi o żarówki, to ich moc, kolor i design, jest kwestią subiektywnych preferencji. Ale nawet najsilniejszy led, nie oświetli kąta, gdy ciemny pojedynczy klosz odcina go od dostępu światła. Zwłaszcza niskie pomieszczenia bloków wymagają, aby światło pochodziło z więcej niż jednego źródła. Lampa z małym kloszem, która ma być głównym źródłem światła, sprawdzi się w sypialni - jak dla mnie - tylko tam. W pozostałych pomieszczeniach niech się jarzy na całego! 


SZEROKIE KAPELUSZE

... to znaczy klosze, to pierwszy pomysł na światło we wnętrzu. Im większy klosz i jego odległość od ziemi, tym większe pole oświetlenia - takoż rzecze fizyka. Ja do tego dodam, że tym ciekawszy efekt wizualny lampy. Majestatyczna pojedyncza lampa, to dla mnie strzał w dziesiątkę zwłaszcza w sypialni - dekoracja sama w sobie. Tu poniżej kilka propozycji, wielkich kapeluszy sufitowych dam, a wśród nich ceniąca kontakt z naturą korkowa hrabina CORK i ROCK - piękność w kolorze marmuru. W tym wypadku wielkość ma znaczenie.


                                                             1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 

 

PRZEŹROCZYSTE

tak żeby światło rozpraszało się też na suficie, tańczyło na ścianach. Niech nic go nie blokuje, a klosz będzie dekoracją, tylko delikatnie ograniczającą moc żarówki. W nieco retro stylu jest ASNEN, która zawisła nad kuchenną wyspą. Jednak moją ulubienicą jest BOUTIQUE, która wygląda jak propozycja z luksusowego magazynu wnętrzarskiego.
Kilka propozycji delikatnych szklanych baniek, ale też industrialna GRID i fantazyjna FLORA.

                                                              1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 

 

STYLOWE HALOGENY

Oświetleniowi predatorzy sufitów, agenci do zadań specjalnych ze metalu. Kto raz zamontował w przedpokoju, ten wie co te maleństwa potrafią. BUCH! - jeden reflektor skierowany na drzwi wejściowe, BACH! - drugi na szafę w przedpokoju, PAM! - i jest oświetlony cały przedpokój. Najlepsze co można wybrać do najciemniejszych zakamarków mieszkania, i mówię to jako osoba, która ma i wie jakiem te maleństwa są zbawieniem, gdy szuka się kluczy w kieszeniach kurtek, lub ma się pół sekundy na znalezienie w szafie buta do pary.

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11

KRÓLOWE SALONU I RESZTY ŚWIATA

Na koniec najciekawsze, najpiękniejsze i najbardziej oryginalne, bo jak szaleć to z oświetleniem salonu, niech się tam na górze dzieje. Nie ograniczymy się do pojedynczej żarówki, będzie z rozmachem i światłem. Jedyną rzeczą, na która trzeba dokładnie sprawdzić, i tu zwracam się do mieszkańców bloków, żeby dokładnie zmierzyć ile można skrócić kabel. Widok mężczyzny, który codziennie robi dyskotekę, zahaczając głową o żarówkę, jest zabawny tylko przez pierwszy tydzień.



                                                                1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 



MÓJ WYBÓR - KUCHNIA

Z poprzednią lampą jakoś nie było nam po drodze. Przebaczyłabym jej zacieki po farbie w sprayu, które posiadała z mojej winy, ale tego że kierowała cały strumień światła na wyspę, nie byłam w stanie znieść. Teraz jest lżej, jakoś spokojniej, a po włączeniu światła nie muszę ustawiać deski do krojenia w jedynym słusznym miejscu. W dodatku lubię ten retro styl szklanego klosza ANSEN. Ooo i jeszcze jedno! Nie musiałam maksymalnie zwijać kabla, jak przy poprzedniej lampie, bo szkło nie blokuje światła, a jedynie delikatnie je rozprasza. 








MÓJ WYBÓR - SALON

Tu jest pełne szaleństwo, bo to cudo nad moją głową rozkochało mnie w sobie ze wzajemnością. Trzy białe delikatne klosze CORSE, idealnie doświetlają miejsce nad sofą. Tylko nie wiem, czy szumne nazywanie tego kawałka powierzchni w bloku, salonem jest na miejscu. Muszę jednak przyznać, że lampa nadaje mu elegancji o jakiej zawsze w skrytości ducha marzyłam. Duma z samodzielnego jej powieszenia, do tej pory mnie rozpiera. Trochę się obawiałam, czy lampa ta nie jest zarezerwowana tylko dla wysokich sufitów i, że takie skrócenie może niekorzystnie odbić się na wyglądzie, ale wyszło lepiej niż się spodziewałam. 
Wiem, że często przeglądając internetowe inspiracje, obawiamy się, czy rzeczywistość naszych mieszkań nie zderzy się boleśnie ze stylizacjami przygotowanymi przez specjalistów. Jak wyszło w tym wypadku - ostateczną ocenię pozostawiam Wam. Wszak w tego typu blogach chodzi o inspirowanie, ale też pokazywanie mebli i dodatków we wnętrzach, w których się żyje. 









Post powstał we współpracy z marką Markslojd. Zachęcam do przeglądnięcia asortymentu tej szwedzkiej firmy, bo są tam prawdziwe świecące perełki.

140 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta zieleń w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Długo się nad nią zastanawiała, ale nie żałuję. Zwłaszcza że zakryła szary lakobel, z którym od dawna nie było mi po drodze :)

      Usuń
  2. Ale jak się skraca kable?? Piękny ten CORSE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kable zmieściły się do podsufitki. Na szczęście nie trzeba ich było skracać, bo tego się trochę bałam. W podsufitce jest haczyk i śrubki, którymi dokręca się ją do sufitu

      Usuń
  3. Wszystko zależy od tego co się komu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle ciekawe inspiracje ;) Nie mam pytań :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jednak pytania się zrodziły, nie wahaj się ani chwili napisać maila :)

      Usuń
  5. Aż się nabiera ochoty na zmianę lampy.. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka fajnych pomysłów, na pewno skorzystam, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatne porady i wskazówki. Oświetlenie to jedna z ważniejszych rzeczy w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bagatelizowałam to na początki, ale jednak złe oświetlenie może przygnębiać. Długo miałam w kącie kuchennym półmrok i nie lubiłam tego miejsca. Teraz jest o wiele lepiej

      Usuń
  8. Świetny wybór lampy do kuchni. Wpasowuje się w aranżację w 100 %!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie sprawdzają się również różnorodne listwy led-owe, które nie tylko mega oświetlają mieszkanie, ale również bardzo fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jestem urzeczona kolorem ścian w kuchni;) lampa to wisienka na torcie. Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście oświetlenie ma bardzo duże znaczenie w aranżacji wnętrz, a nie każdy zdaje sobie z tego sprawą. Lampy pełnią nie tylko rolę użytkową, ale również dekoracyjną, ja wybrałam oświetlenie bardzo ozdobne, które gra w pomieszczeniach pierwsze skrzypce, bardzo podoba mi się taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że lampa tworzy conajmniej połowę wystroju we wnętrzu :) Ja swoją idealną lampę znalazłam tutaj: http://italmeble.pl, model Muna. Domownikom od razu się spodobała, a goście nie mogą się na nią napatrzeć jak przychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre oświetlenie w mieszkaniu to podstawa. Ja osobiście przywiązuję do tego bardzo dużą uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukałem właśnie takich informacji! Dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oświetlenie ma ogromne znaczenie, dzięki niemu można kształtować wnętrze, wydobyć z niego to, co najlepsze. Wiem, że nie każdy podczas urządzania mieszkania przykłada do lamp tak dużą wagę, a warto.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja swoje oświetlenie importowałam z Niemiec, ponieważ światło ledowe w polskich sklepach było dla mnie zbyt sztuczne

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się! oświetlenie jest bardzo ważne w aranżacji wnętrz. Ja lubię takie niestandardowe rozwiązania, lampy, które przełamują koncepcję. Teraz wybór oświetlenia jest ogromny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły. Ja bardzo lubię też różnego rodzaju lampy stojące, tylko niestety jest wówczas problem z kablami. Chociaż ostatnio przekonałam się jak dużą robotę robi media port zamontowany np. w podłodze. Tak poza tym, to piękna kuchnia! Super wyszła Ci ta metamorfoza. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie raz sama kolorystyka pomieszczenia odgrywa dużą rolę czy będzie jasno czy też nie. Można mieć dużo światła a po przez ciemne kolory na ścianach i podłodze to i tak będzie ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wnętrze. Można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Światła we wnętrzach nigdy za wiele. Przydatne wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oświetlenie jest jednym z najważniejszych elementów w naszych domach. Również ze względu na ochronę wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog. Dużo przydatnych artykułów i inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo cenne porady, dzięki wielkie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Znakomite porady i oświetlenie wnętrze odgrywa bardzo ważna rolę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobre oświetlenie to podstawa! W moim uzaniniu lampy pełnią w domu nie tylko rolę użytkową, ale również dekoracyjną, ja wybrałam oświetlenie bardzo ozdobne, które gra w pomieszczeniach pierwsze skrzypce, bardzo podoba mi się taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przydatne wskazówki. Teraz wiem jak zaaranżować u siebie w domu oświetlenie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szwedzkie wzornictwo lamp zawsze było inspirujące. Życie w kraju, gdzie jest tak mało naturalnego swiatła przez okres długiej zimy jak widać jest motywujące :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten zielony kolor jest genialny. Mam w domu sofę w takiej kolorystyce i czuję, że na tym nie poprzestanę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta potrójna lampa, na zdjęciach z butelkowo zieloną kanapą, skradła moje serce. Idealnie pasowałaby do mojego salonu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne wyczucie stylu, dobór kolorów, światła wszystko super.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne! Mieszkanie wygląda bardzo elegancko. Biała lampa CORSE - po prostu cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie właśnie interesuje bardzo takie Wyposażenie wnętrz jak oświetlenie i chciałem się was zapytać, gdzie jest najlepiej kupic dobrej jakości i niedrogie lampy. macie może jakies sprawdzone sklepy z takim asortymentem?

    OdpowiedzUsuń
  36. Oświetlenie w mieszkaniu to podstawa :) ja sporo się dowiedziałam na https://www.interblue.pl/oswietlenie/ na jakie lampy i naświetlacze warto stawiać. Bo oprócz tego, że ma być jasno i klimatycznie - dobrze, żeby jeszcze było oszczędnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne lampy, trochę jak zawieszone naczynia z lekkiej porcelany w powietrzu

    OdpowiedzUsuń
  38. Te przezroczyste lampy wyglądają bardzo ładnie.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli chodzi o oświetlenie to na prawdę bardzo fajne i eleganckie lampy możesz znaleźć w sklepie http://www.lampa-lampy.pl/. Moim zdaniem mają bardzo atrakcyjną ofertę jeśłi chodzi o ekskluzywne oświetlenie i na pewno każdy z was znalazłby u nich coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  40. Słuchajcie, ja właśnie zastanawiam się nad oświetleniem do salonu i szukają inspiracji trafiłem na te strone https://deko-rady.pl/oswietlenie-salonu . Co wy sądzicie o tych pomysłach? Czy waszym zdaniem są warte wykorzystania? Mnie kilka ż nich bardzo się podoba

    OdpowiedzUsuń
  41. Teraz oświetlenie jest bardzo ważnym elementem dekoracyjnym w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeśli chodzi o aranżację mieszania to warto jest także zdecydować się tutaj na takie rozwiązanie jak dobrej jakości Fototapety. Moim zdaniem potrafią one stworzyć na prawdę ciekawą przestzreń a w połączeniu z odpowiednim oświetleniem może to dać na prawdę elegancki efekt

    OdpowiedzUsuń
  43. Jasne, że tak, to istotny temat. Przecież w zależności od tego, czy oświetlenie jest dobrane prawidłowo, zależy w dużej mierze komfort przebywania w danym miejscu. Właśnie dlatego warto zastanowić się nad tym, jak wygląda to w Waszym przypadku. W https://www.kingled.pl/blog/sposoby_na_oswietlenie_led_salonu/ jest świetny poradnik na temat tego, czym kierować się przy wyborze oświetlenia.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo przydatny post. Wybieram oświetlenie do mieszkania i chcę, aby było bardzo jasno i przytulnie. Na pewno zainwestują w lampy stojące i kinkiety. Mieszkanie jest w stanie deweloperskim, więc przeciągnięcie kabli nie jest problemem.

    OdpowiedzUsuń
  45. Prawidłowe oświetlenie mieszkania jest bardzo ważne. Trzeba dobrze je rozplanować, aby komponowało się z oświetleniem naturalnym. Pomocne na pewno będą kinkiety i lampy stojące.

    OdpowiedzUsuń
  46. Odpowiednie oświetlenie potrafi wiele zdziałać. Warto się nad tym zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  47. Super artykuł. Dużo przydatnych inspiracji i porad. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne pomysly na doświetlenie mieszkania - przydadzą się w szczególności teraz, kiedy jesienią szybko robi się ciemno. Na pewno z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Great…!! that’s great advice, I read and also saw your every post, nice artical very usefull your post Thank you so much for sharing this and the information provide

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo przydatne wskazówki. Dobre światło to jesienią i zimą podstawa. Oprócz lamp można też palić świece zapachowe - będzie i jaśniej i cieplej i bardziej klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super pomysły, Twoje porady bardzo mi się przydadzą ;) Po zakupie materaca do sypialni, teraz kolejny krok to wybór żyrandolu i oświetlenia:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lampy są świetne, najbardziej podobają mi się ażurowe, jednak podstawą powinno być światło naturalne. Ja zainstalowałam rolety w oknach, ponieważ dużo bardziej mi się podobają niż zasłony czy żaluzje.

    OdpowiedzUsuń
  53. Dodatkowe oświetlenie w domu jest bardzo przydatne jeśli brakuje nam jakiejś lampki w danym miejscu. Obecnie wybór lamp jest tak duży, że na pewno każdy znajdzie coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie zawsze podobały się dekoracje światłem ;) Moim zdaniem każde pomieszczenie, salon powinien mieć główne źródło oświetlenia oraz dodatkowe, które nada mu odpowiedniego charakteru i klimatu ;) Teraz wiele osób decyduje się na oświetlenie LED na sufit, ścianę lub w przypadku mebli. Ciekawym rozwiązaniem są też kinkiety. Niedawno robiliśmy remont i zastosowaliśmy je u siebie, efekt jest naprawdę super. Jeśli chcecie poprawić atrakcyjność wnętrza, warto pomyśleć nad odpowiednim oświetleniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładne i estetyczne lampy wprowadzają fajny klimat do wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  56. Też uważam, że oświetlenie w mieszkaniu jest niezwykle ważne, dlatego warto poszukać dla siebie odpowiednich modeli. Ostatnio widziałam też, że sklep https://dlaelektrykow.pl/25-plafoniery-led-bez-czujnika-ruchu ma całkiem spory wybór, więc jeżeli planujecie generalny remont, to możecie tam zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja niedawno kupiłam mieszkanie i teraz czas na remont. Bardzo fajną stronę znalazłam ostatnio i polecam wam na nią zajrzeć https://deko-rady.pl/ tutaj mnóstwo pomysłów na aranżację wnętrza. Może się to komuś przyda. Polecam poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  58. Otóż to. Dobierając odpowiednie oświetlenie, będziecie w stanie uzyskać znacznie lepsze efekty pod kątem wystroju Waszego mieszkania. Czuję, żę to może być dla Was świetną opcją, dlatego poczytajcie na ten temat więcej.

    OdpowiedzUsuń
  59. Lampa to bardzo ważny element dekoracyjny wnętrza. Warto przemyśleć zakupy i dokonać odpowiedniego wyboru oświetlenia.

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie tylko sama lampa, ale również kabel elektryczny może być oryginalnym elementem dekoracyjnym. Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów kolorowych kabli, które będą idealnym uzupełnieniem kloszy, czy też samych żarówek.

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne pomysły i wskazówki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Wybór korzystnego oświetlenia do aranżacji wnętrza to kluczowa sprawa. Na szczęście na rynku istnieje szeroki wybór lamp, kinkietów, plafonów i innych elementów oświetlenia wnętrza, z których każdy wybierze coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ostatnio przeprowadzałem generalny remont w mieszkaniu i bardzo przydatne okazały się dla mnie wielofunkcyjne elektronarzędzia.

    OdpowiedzUsuń
  64. Warto zadbać o odpowiednie doświetlenie swojego mieszkania. Jasne wnętrza sprawiają wrażenie bardziej ciepłych i przytulnych.

    OdpowiedzUsuń
  65. Wnętrza mogą sporo zyskać na ciekawym i efektownym oświetleniu.

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne patenty na doświetlenie mieszkania. Na szczęście przy obecnym bogactwie wszelkiego typu lamp, bez trudu znajdziemy modele, które możemy dopasować do niemal każdego wnętrza. Oczywiście już przy samym planowaniu układu mieszkania, warto dokładnie przeanalizować rozkład oświetlenia. Ustalić na przykład położenie kuchennego blatu roboczego, wyspy czy stołu, gdyż każde z powyższych miejsc może wymagać innego typu oświetlenia.

    OdpowiedzUsuń
  67. Wydaje mi się,że również wiele zależy od tego gdzie mieszkamy i jak dany budynek został usytuowany. Ja mam mieszkanie w Rumi https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html i oczywiście mam oświetlenie sztuczne, ale samo mieszkanie jest bardzo dobrze doświetlone.

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajne porady - oby więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Interesujący kształt tych lamp w salonie, podobne do pewnej linii niemieckiej porcelany.

    OdpowiedzUsuń
  70. Generalnie najlepiej ledami, ale industrialne lampy są ładne. Problem jest taki ze one nie swieca.. tylko wyglądają :(
    ______________________
    www

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  72. ciekawy poradnik, ja sama mam ciemne meble kuchenne na wymiar, więc musiałam zadbać o dobre oświetlenie wnętrza, co łatwe nie było, ale się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ostatnio wybrałem się do sklepu po kinkiet i był tam tak strasznie duży wybór że ciężko coś wybrać. https://dystrybutor.tasmytesa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  75. bardzo dobrze napisane, fajnie sie czyta

    OdpowiedzUsuń
  76. Słuchajcie, a co sądzicie o tym aby w mieszkaniu położyć na ściany coś takiego jak Fototapety 3D? Niedawno widziałem gdzieś aranżację z ich wykorzystaniem i na przwdę wyglądało to bardzo ciekawie. Jakie wy macie zdanie na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie licząc samej zieleni w kuchni, która bardzo mi się podoba, pochwalić muszę też znajdującą się tam lampę. Bardzo prosta, elegancka, a z pewnością daje masę światła. Warto jednak byłoby zainteresować się też odpowiednimi żarówkami, wszak to one finalnie dają światło. Przejrzenie oferty dobrze wyposażonego sklepu z częściami elektronicznymi pozwoli nam znaleźć bardzo fajne żarówki, częścią z nich można także wygodnie sterować z poziomu smartfona!

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  79. Moim zdaniem na pewno fajnie jest wybrać i zamontować dobrej jakości oświetlenie. Ja jestem zdania, że dziś doskonale sprawdza się oświetlenie LED. osobiście korzystam ze sklepu https://sklep.neonica.pl/ i muszę pryzznać, że produkty od nich są najwyższej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  80. Wszystko o oświetleniu w pigułce. To lubię!

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetny artykuł i piękne oświetlenie

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  83. Takie rzeczy jeszcze są przede mną gdyż ja jestem na etapie kupna nowego mieszkania. jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałam się na ofertę https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html i jak najbardziej sama lokalizacja w Rumii bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  84. Faktycznie dobór właściwego oświetlenia jest bardzo ważną sprawą i muszę przyznać, że ja preferuję taśmy LED. Nawet na stronie http://budowanie-domu.pl/jaka-tasma-led-do-salonu/ fajnie napisano w jaki sposób możemy taśmy Led wykorzystać w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń
  86. Odpowiednie oświetlenie mieszkania ma kluczowe znaczenie. To właśnie w jasnych wnętrzach czujemy się najlepiej.
    https://pl.inksearch.co/search/all/poznan-pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  88. Doskonałe inspiracje ;) przydadzą mi się podczas urządzania nowego mieszkanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja również jestem zdania, ze bardzo fajnym pomysłem jest zastosowanie technologii LED do oświetlenia. Tym bardziej, ze jak już czytałam na stronie https://elementarzprojektanta.pl/dobor-oswietlenia-led-do-nowoczesnego-wnetrza/ to właśnie dzięki LED możemy fajnie oświetlić nasze wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  90. Ciekawy i interesujący wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Warto jeszcze dodać, że oprócz wzoru samej lampy i jej koloru, ważna jest także barwa światła. Inna będzie lepsza w sypialni a jeszcze inna w pokoju dziennym. Niestety często się o tym zapomina.

    OdpowiedzUsuń
  92. mnóstwo inspiracji na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  93. Ogólnie oświetlenie mieszkania jest niezwykle istotne, ale moim zdaniem również warto jest zwrócić uwagę na samo jego urządzanie. Dlatego każdego zachęcam do przeczytania artykułu https://www.halowroclaw.pl/jak-urzadzic-male-mieszkanie-kilka-wskazowek-od-klosinscy-design/ gdzie ciekawie napisano jak można to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  95. Faktycznie samo już urządzenie mieszkania jest czymś niezwykle ważnym i muszę przyznać, że jak najbardziej warto jest również raz na jakiś czas przeprowadzić gruntowny remont. Od siebie na pewno każdemu mogę polecić doskonałą firmę https://www.wawerbud.pl/ która już u mnie przeprowadzała niejeden remont.

    OdpowiedzUsuń
  96. Poniekąd o samych mieszkaniach czy domach to można pisać bardzo wiele i ja także chciałabym dodać, że samo posiadanie fajnych schodów w domu jest przecież czymś ważnym. Na pewno warto jest zapoznać się z ofertą od https://artcorestudio.pl/schody i ja jestem zdania, że są to schody godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  97. Jak dla mnie propozycje są rewelacyjne. I to prawda, ze oświetlenie gra bardzo dużą rolę w każdym wnętrzu. Jeśli się nie wie, jak to ogarnąć to zawsze można sięgnąć po porady architekta https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/mieszkania . Według mnie to bardzo komfortowe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  99. Dobór odpowiednich lamp i żarówek jest bardzo ważny. Warto korzystać z sprawdzonych sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  100. Lampy odgrywają ogromną rolę w każdym pomieszczeniu i warto postawić na takie które są nie tylko funkcjonalne ale również efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  101. Jeśli szukasz kompleksowych rozwiązań w zakresie systemów zewnętrznych, koniecznie odwiedź stronę https://drosystems.pl/. Tam znajdziesz szeroki wybór produktów, które doskonale sprawdzą się w Twoim domu. Klikając w link, przekierujesz się do strony, gdzie specjaliści pomogą Ci w doborze najlepszego rozwiązania, które spełni wszystkie Twoje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  102. Wszystkie inspiracje się z pewnością przydadzą do wykończenia mojego nowego mieszkania. Dobrze, że można je tutaj znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  103. Wybór lamp to ważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  104. Wybór odpowiedniego oświetlenia to ważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  105. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  106. Dobrze jest to wszystko wiedzieć. Rewelacyjny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  107. Niezwykle cenne są te rady

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ALE TU ŁADNIE , Blogger