Meble modułowe

9


Zobaczyłam najnowszą kolekcję Mio firmy VOX i zakochałam się po uszy, wpadłam, przepadłam, nie ma mnie... 

Szczerze powiem wydawało mi się, że pod płaszczykiem pięknych nowoczesnych frontów, znów odkryję płytę meblową. Była w pełni przygotowana na rozczarowanie, co więcej zamierzałam je nawet tym meblom wybaczyć. A tu takie zaskoczenie! Drewno bukowe, piękne i wytrzymałe w drabinkach, które są jednocześnie elementem nośnym i dekoracyjnym. Na dokładkę zaserwuję informację, że meble są modułowe, czyli można dowolnie zmieniać ich ustawienie i zawał murowany!
Jak dla mnie w wyglądzie lekko industrialne, ale pamiętamy powyższe informacje: drewniane i modułowe. Tak szczerze to już od dawna pałam cichą i namiętna miłością do firmy VOX, bo to polska marka, zatrudniająca najlepszych projektantów, dająca szanse ludziom młodym i kreatywnym. Będę ich wiernym fanem i przepraszam, ale to nie reklama, to ich filozofia tak na mnie zaślepieńczo wpływa.



Drabinki, skrzynki i kilka rodzajów frontów, z których można stworzyć komodę, szafkę, stolik, sekretarzyk, czyli całą zabudowę meblową salonu. W dodatku na tyle oryginalną, że nie trzeba już wysilać się z dekoracjami, bo jakość sama w sobie jest piękna. 
Pisałam już, że drabinki są drewniane?







Dziękuję firmie VOX za zdjęcia.

9 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych meblach od pierwszego wejrzenie jakiś czas temu!
    Są rewelacyjne i dają tyle możliwości...wprost stworzone dla mnie! :)))
    Buźki i powodzenia w grze o krzesło! ;)))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem szczerze, że jestem zaskoczona! Chciałabym jeszcze zobaczyć na żywo, dotknąć ;) dużym plusem są materiały, jeśli rzeczywiście jest to drewno to jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Bardzo spodobała mi się drabina na przedpokój i biurko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałaś kolekcje dla dzieci? Mnóstwo możliwości ustawień i postawienie na rozwój kreatywności

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia, w szczególności 5. Bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja i ja dołączam do grona zachwyconych! Oj mogłabym raz w miesiącu zmieniać ich kombinację :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kombinacja :) Pod tym względem meble modułowe przebijają wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ALE TU ŁADNIE , Blogger