Krótka historia o tym, jak urządzić pokój dzienny

100

 


Salon to wizytówka mieszkania, pierwsze miejsce, które odwiedzamy zdejmując eleganckie buty i wsuwając palce w wygodne papcie. Tu po dniu zmagań nareszcie prostujemy zmęczone kończyny, stawiamy na stoliku herbatę, rozkładamy się wygodnie z książką.

Współczesna mieszkanie jest kompaktowe, a pomieszczenia musza spełniać wiele funkcji. Trzeba wygospodarować miejsce na zjedzenie niedzielnego długiego śniadania, które czasem przeciąga się do obiadu. Znaleźć blat na rozłożenie planszówek w jesienne długie wieczory czy przestrzeń, która pomieści gości, którzy wpadają spontanicznie z szarlotką i chęcią na wspólne obejrzenie filmu.

Taka wielofunkcyjność wymaga sporej ekwilibrystyki. Musimy żonglować daną nam przestrzenią niczym doświadczony cyrkowiec. Tu postawić, tam przenieść, pomyśleć o każdym aspekcie. Gdzie w tym wszystkim jest jeszcze miejsce na estetykę i własny styl?

Tu wchodzę ja, cała na biało, by pokazać Ci kilka trików jakie możesz zastosować u siebie. Wcale się nie obrażę, gdy zainspirujesz się moimi rozwiązaniami. A teraz krok po kroku pokażę Ci jak urządzić pokój dzienny, który będzie jasny, przytulny i wielofunkcyjny.


Koncepcja

Gdy powierzchnia nie jest duża, warto zastosować jasne kolory, które optycznie powiększa wnętrze. Stonowane barwy pozwolą się wyciszyć, złapać oddech po ciężkim dniu, nie przytłoczą. Nie martw się, że będzie „szpitalnie” - to zarzut, który najczęściej słyszymy stosując jednolite jasne kolory ścian – dekoracje i meble nie pozwolą się poczuć jak pacjent, ewentualnie jak rezydent luksusowego SPA.

Proste formy, ciepłe kolory, zabawa fakturą – to idea przyświecająca mi podczas planowania przestrzeni dziennej dla Meble Wójcik. Chciałam wprowadzić domową atmosferę, ustawić meble tak, jak to ma miejsce w naszych domach i mieszkaniach. Miało być nie tylko ładnie, ale i funkcjonalnie, tak aby wnętrze stanowiło nie tylko luźną inspirację, ale gotowe w zastosowaniu rozwiązania, które nie wymagają dużego nakładu pracy.

Ja osobiście lubię remonty, ale wiem, że nie każdemu wizja skuwania tynków podczas urlopu, jest równie przyjemnym wspomnieniem.

Skoro mam być jasno i przytulnie, to kolorem wyjściowym został beż. Na jego tle widoczne są tak białe, jak i drewniane meble. Do tego miękka wygodne tapicerowane krzesła, duża sofa, tekstylia i rośliny. Wisienką  na torcie będzie granat, który znajdując się tylko na dodatkach, nie dominuje, a jedynie nadaje wnętrzu charakteru. Identyczna kolorystyka zachowana jest w obu częściach pomieszczenia i to jest również celowy zabieg, który bardzo polecam, przy poszukiwaniach dodatków do Waszych domów. Wnętrze wydaje się spójne i przemyślane, gdy wprowadzamy do niego jedną paletę kolorów. Można ją później stosować w innych pomieszczeniach.

Celowo nie wprowadzałam dodatków w jednym stylu – mamy więc elementy soft boho, skandynawskiego i hampton. Kierowanie się zawsze tylko jednym wnętrzarskim stylem to spore ograniczenie dla naszej wyobraźni, więc przy tak okrojonej kolorystyce nie ma co się za nadto hamować.






Dwie strefy – czas relaksu

Całe pomieszczenie podzieliłam na dwie strefy – jadalnię i strefę relaksu. Jednak to nie sztywny podział za pomocą ścianek działowych, tylko prosty trik w postaci postawienia sofy na środku. Jej oparcie naturalnie wyznacza linię pomiędzy dwiema częściami boksu, z których jedna sprzyja wyciszeniu i rozrywce, a druga celebracji wspólnych rodzinnych posiłków.

Po prawej stronie mamy więc wygodną sofę i stolik, na którym możemy położyć nie tylko ozdoby, ale też kubek z kawą lub przekąski na wieczór z ulubionym filmem. Pod nim znajdziemy miejsce na ukrycie kolorowego magazynu i orzeszków, które są zawsze łakomym kąskiem dla pozostałych domowników.

Zmorą współczesnych mieszkań jest ograniczona przestrzeń do przechowywania. Gdzie pomieścić stosy dokumentów z urzędów, kable od ładowarek i wszystkie przyda-się niezbędne do życia? W tym miejscu, niczym bohater na białym wierzchowcu, wjeżdżają pojemne komody. Wszystko jest „pod ręką”, a jednak elegancko ukryte. Jeśli jest coś co chcemy wystawić na widok publiczny, ale nie lubimy się z kurzem, to komoda z przeszkleniem będzie idealnym rozwiązaniem.

Miękki dywan pod stopami, długie jasne zasłony, miękka sofa – możemy kupić je w zbliżonej kolorystyce, a sama faktura będzie dekoracją. To miejsce, które ma sprzyjać odpoczynkowi, a nie atakować bodźcami. 




Dwie strefy – czas na obiad

A gdzie postawić bibeloty, pamiątki, ozdobne talerze? O tym też pomyślałam i z dwóch  oddzielnych białych witryn oraz regału, ustawionych razem, powstała bardzo przyjemna aranżacja przypominająca kredens. Tu spokojnie można ustawić wszystkie wazony, zmieści się nawet ten od teściowej, wyciągany z szuflady tylko w dzień jej wizyty.

Podobnie jak, ponownie to podkreślę, prosty w formie stół. Celowo wspominam o prostocie Fribo, która dla mnie jest ogromnym aranżacyjnym plusem. Nie ma niebezpieczeństwa, że szybko się znudzą, lub wraz ze zmianą wnętrzarskich trendów przestaną być atrakcyjne. Ta kolekcja się nie zestarzeje.

Wracając do stołu to posiada on fakturę przypominająca naturalne drewno, a łatwość z jaką się rozkłada była dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. Robiliśmy nawet próby, czy można to zrobić jedną ręką (Spoiler alert – można).

Nad stołem wisi duża bambusowa lampa, która dobrze doświetli blat i jest jednocześnie dekoracją. Dekoracją jest również faktura ściany w tym miejscu – to listewki przyklejone w geometryczny wzór i pomalowane na ten sam kolor co reszta pomieszczenia. Rozwiązanie tanie, ale niezwykle efektowne.




Meble

Przy aranżacji wnętrza mogłam wybrać dowolne meble z asortymentu Meble Wójcik i pierwszą kolekcją jaka wpadła mi w oko było Fribo. Elegancka, prosta forma, którą z powodzeniem można zastosować w różnych pomieszaniach. Nie przytłacza, jest dostępna w dwóch kolorach, co daje duże możliwości aranżacyjne. Właśnie od połączenia dwóch kolorów wyszłam przy tworzeniu projektu. Trochę na zasadzie przeciwieństw układając stół w kolorze drewna, na tle białych witryn. Podobnie zrobiłam w części dziennej, gdzie komody kontrastują ze stolikiem.

Jednak nie mamy wrażenia, że coś się „gryzie” bo meble mają ta samą formę. To trochę jak zabawa klockami Lego, gdzie możemy dowolnie zestawiać ze sobą pasujące do siebie części, jednak dzięki różnej kolorystyce zawsze otrzymamy nowy, ciekawy wzór.

Sama jestem zaskoczona błyskotliwością powyższego porównania, tak bardzo, że teraz powinnam przejść do szczegółów technicznych, by nie odpłynąć w samo zachwycie. Za co pokochacie kolekcję Fribo:

- fani funkcjonalności za prostą formę, która sprawdzi się w każdym pomieszczeniu,

- minimaliści za bezuchwytowe fronty,

- zbieracze za szuflady z pełnym wysuwem, które dają pełny dostęp do wszystkich skarbów,

- miłośnicy rodzinnych spotkań za rozsuwany i wygodny stół, który pomieści całą rodzinę,

- nocne marki za podświetlaną witrynę,

- mieszkańcy bloków za dopasowane do mieszkań gabaryty.

 

 


Opisałam już założenia projektu, idee jakie przyświecały mi podczas wymierania mebli i dodatków. Wiecie, że mocno skupiłam się na dwóch elementach – funkcjonalność i wrażenie przytulności wnętrza. Jestem bardzo zadowolona z projektu, który może być inspiracją również dla Ciebie.

I tak oto przeszliśmy do najważniejszej części – Twojej opinii. To zawsze klient jest najważniejszy i mimo, ze brzmi to jak słaby slogan reklamowy, to to główna zasada jaką kieruje się każda firma. Razem z Meble Wójcik stworzyliśmy przestrzeń, która w zamyśle może być inspiracją, drogowskazem przy projektowaniu własnego wnętrza. Jego elementy można dowolnie przenosić do własnych czterech ścian. Jesteśmy więc bardzo ciekawi, choć z lekkim niepokojem zadaję to pytanie, to muszę:

Jak Ci się podoba? 



100 komentarzy:

  1. Ciekawe inspiracje można tutaj znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  2. A już się przeraziłam, że to twoje mieszkanie XD takie trochę martwe mi się wydało. Ogólnie koncept ok. Obawiałam się, że stół za daleko drzwi czy kuchni i tak jakoś upchnięty. Takie ustawienie może być trochę niewygodne, ale ja jestem fanką stołów w centrum salonu. Kanapa/szezlong mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokój dzienny to miejsce, w którym spędzamy najwięcej czasu w domu, dlatego warto przemyśleć jego aranżację.
    https://pomoc-drogowa-warszawa.supermechanik.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama urządzając pokój dzienny zastanowiłam się na czym tak naprawdę mi zależy. Postanowiłam urządzić go nie tylko łądnie, ale przede wszystkim funkcjonalnie. Najwazniejsza jest dla mnie wygoda korzystania z wnętrza i nie zamierzałam stawiać wyłącznie na designerskie meble oraz dodatki.

    Tak wiec mam wygodną dużą sofę, fotle z podnóżkiem Kika źródeł światła, dzieki czemu moge dopasować sobie światło do nastroju. Jak również bibliotekę na wszystkie moje książki, których mam bardzo wiele.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokój dzienny to najważniejsze miejsce w każdym mieszkaniu, dlatego warto urządzić je tak, aby domownicy czuli się w nim dobrze i komfortowo :) Bardzo ładnie urządzone wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie urządzony pokój dzienny! Aż chciałoby się w nim spędzać czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie
    Uwielbiam meble łączone biel i drewno a tu w inny sposób ale super połączenie

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo piękne i wyjątkowo stylowe wnętrze :D w moim domu fachowcy kończą robić instalacje odgromowe, kanalizacyjne i wodne, także powoli myślę już o wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe porady, ale każdy też ma swoje upodobania i to chyba jest najważniejsze ;) W końcu to my będziemy spędzać tam najwięcej czasu i nam wnętrze ma się podobać. Ja niedawno też urządzałem pokój dzienny i zamówiłem meble na wymiar. Znalazłem producenta płyt meblowych i wybrałem jedną z nich. Konkretnie była to płyta meblowa Acrylic Gloss Kobalt Szary 6299 AG: https://strefaplyt.pl/k/plyta-meblowa-acrylic-gloss-kobalt-szary-6299-ag-grubosc-mm-183-wymiary-2800-x-1300-mm,1158,1140 i meble bardzo ciekawie się prezentują. Dokupiłem wyposażenie w lokalnym sklepie i pokój dzienny wyszedł super. Jestem bardzo zadowolony z metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis. Same przydatne informacje i wskazówki

    OdpowiedzUsuń
  11. Aranżacja salonu powinna pasować do naszego stylu, abyśmy czuli się dobrze w trakcie codziennego wieczornego relaksu. Zadbajmy o ładne zasłony, narzutę na sofę czy inne produkty, które dodadzą uroku wnętrzu. Będziemy się nim cieszyć jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś podobały mi się tylko meble na wysoki połysk, proste najlepiej czarne i nic poza tym. teraz na szczęście gust się zmienił i niezwykle wielbię elementy drewna, ciepłotę i takie właśnie jasne, śliczne wykończenia jak tu prezentujesz ;) super

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy wpis i fajne porady odnośnie tego, jak urządzić pokój dzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne porady! Pokój dzienny to miejsce, w którym spędzamy najwięcej czasu, dlatego warto dobrze przemyśleć jego aranżację.
    https://kontenerek.info/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis. Bardzo dużo ciekawych inspiracji i pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dość, że post napisany tak, że sam się czyta, to jeszcze zdjęcia takie delikatne i pokazujące dokładnie to co jest opisywane, wspaniale to wygląda!
    Ja urządzając salon sama dobierałam wszystkie produkty dla meblarstwa wybierałam sama i nic nie zostawiłam przypadkowi, ani pełnemu fantazji panowi stolarzowi :D
    Takie inwestycje zostają z nami na lata dlatego warto je dopracować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokój dzienny zawsze przysparza najwięcej kłopotów. Musi to być miejsce reprezentacyjne oraz bardzo funkcjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie polecam Wam https://www.ekopark.pl/aktualnosci/nowe-mieszkania-salwator-krakow/ , gdzie znajdziecie rozbudowaną oferte najróżniejszych mieszkań w Krakowie. Sam skorzystałem i jestem bardzo zadowolony z wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokój idealnie zrobiony, do realnego życia, a nie tylko by wyglądał "na bogato". Podobają mi się te kolory - lekko holenderskie moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aktualnie z racji okrojonego budżetu sama projektuje, ale wiem dokładnie co chce i gdzie . Natomiast, gdybym miała fundusz skorzystałabym z usług projektanta ;)

    Skoro już polecamy sobie tutaj miejsca, w których mozna kupić sobie konkretne meble do mieszkania,od siebie dorzuce górną półkę:
    https://gornapolka.com/tp/siedzisko-do-waskiego-do-przedpokoju/


    W sklepie mają konkretny wybór mebli do przedpokoju.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne inspiracje. Warto poświęcić więcej czasu na urządzenie salonu, ponieważ to tam spędzamy najwięcej czasu.
    https://akord-meble.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawa i przyjemna aranżacja. Nie wpadłabym sama na takie połączenie kolorystyki i różnych akcesoriów. Jakoś nie mam głowy i pomysłów do tego. Pewnie będę musiała zgłosić się do profesjonalistów w tej sprawie https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/salon . Pomagali też urządzać wnętrza mojej kuzynce.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo inspirująca aranżacja wnętrza. Projekt wygląda funkcjonalnie i komfortowo. Znalazałam kilka dobrych porad jak urządzić salon

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi najbardziej podoba się styl amerykański i loftowy. Marzy mi się prawdziwy loft, ale schodząc na ziemię będę chciała w moim domu zrobić chociaż nawiązania 😁 Muszę też czasami wziąć pod uwagę to co mąż chciałby, więc nie mogę za bardzo poszaleć, ale staram się go przekonywać. Uwielbiam kolor szary w domu, w ubraniach, w samochodach, więc nasz dom wykańczamy w kolorach szarości, czerni i drewna. Przytłaczają mnie wszystkie białe ściany, więc będę tego unikać 😉 No i oczywiście mniej dodatków znaczy lepiej

    Ciekawie na pewno prezentuje się metaloplastyka;
    https://geodezja-komerc.com.pl/index.php/2021/07/07/metaloplastyka-we-wnetrzach-pomysl-na-oryginalne-wykonczenie-aranzacji/

    OdpowiedzUsuń
  26. mnóstwo cennych wskazówek, mam dość sporą przestrzeń do zagospodarowania, co szczerze mówiąc mnie przeraża!! mam nadzieję, że uda mi się jakoś ją ogarnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio stałem przed zadaniem zaprojektowania salonu w moim krakowskim mieszkanku. Nie omieszkałem się skorzystać z Twoich rad i... efekt przeszedł wszelkie oczekiwania, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aranżacja i wystrój, design pokoju dziennego jest ogromnie ważny. To do niego często zapraszamy gości, spędzamy dużo czasu itp.
    https://katowicepomocdrogowa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. My właśnie przeglądamy wkłady kominkowe, bo chcemy mieć kominek w salonie. Już nie mogę się doczekać przeprowadzki i meblowania domu. Mam tyle pomysłów, że głowa mi pęka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. u nas konieczny w pokoju dziennym był montaż klimatyzacji, bo pokój się mocno nagrzewał i nie dało się w nim latem długo przebywać. a z kolei nie chcieliśmy ciężkich zasłon czy rolet, bo nie pasują nam do nowoczesnego wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  31. Pokój dzienny to najważniejsze pomieszczenie w moim domu. Spędzam tam bardzo dużo czasu, dlatego zadbałem o to, aby czuć się tam jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawe inspiracje i porady. Wszystko co warto wiedzieć w jednym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  33. Super porady i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy i inspirujący wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie urządziłaś pokój.

    OdpowiedzUsuń
  36. Tutaj jest wiele ciekawych inspiracji i propozycji. Pokochałam ten blog. Na pewno tutaj będę zaglądać. Niedawno kupiłam mieszkanie http://orion.lublin.pl/nowe-mieszkania-na-sprzedaz/ i będę je urządzać więc szukam pomysłów i inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ładnie :D widać ile pracy włozyłas w to by miec taki przytulny pokój dzienny. Ja właśnie powoli będe urządzac nowe mieszkanie i sama zasanawiam się jak, bardz spodobały mi sie Dywany różowe ale czy taki do salony będzie pasował ? Mój mąż jest negatywnie nastawiony na taki dywan.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ważna jest aranżacja pokoju dziennego. Ciekawy artykuł.
    autoserwis kraków

    OdpowiedzUsuń
  39. Niby tylko biel, beż i drewno, a jednak ciekawie. Z trzech niepozornych kolorów też można stworzyć piękne i wyjątkowe wnętrze. Osobiście w dodatkach dodałabym nieco więcej koloru, ale to już kwestia gusty. Ciekawe krzesło/fotel. Tylko czy wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie, że jest tyle najróżniejszych sposobów na urządzanie wnętrza. Zwłaszcza w takiej jak teraz jesiennej ponurej aurze fajnie, gdy w domu jest przyjemnie i przytulnie.
    Pozdrawiam!
    -----------
    https://juniora.pl/pomoce-logopedyczne-c-81.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten fotel-kwiat jest super! Widziałam taki na instagramie jakiejś gwiazdy, chyba Julii Wieniawy, ale ręki nie zastawię. Już wtedy na niego trochę zachorowałam, muszę cos wymyślić, żeby stary się zepsuł :D
    Salon rzeczywiście potrafi spędzić sen z powiek, zwłaszcza większy, gdzie można zrobic tyyyyyyle różnych rzeczy. Mój jest co prawda maleńki, ale też czasem szaleję. Mam mini-narożnik na zamówienie, Adele z firmy Puszman w takim delikatnym beżu, że wszystko do niego pasuje. Sam w sobie jest piękny, a jak się dorzuci podusie + stolik kawowy z giętego drewna i wielką michę ciastek na nim to aż chce się wziąć urlop i siedzieć bez końca.
    Poza boskim narożnikiem mam typowo skandynawskie regały, matowa biel więc też super przyjmują dekoracje i dziwactwa, nawet matrioszki wygrzebane na strychu u mamy (tak!). Ostatnio mnie kusi kupić dywan, ale nie wiem czy to na miarę mojego wstrętu do odkurzania częściej niż absolutnie trzeba...

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna propozycja na aranżację pokoju dziennego :)

    https://pomocdrogowacieszyn.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  44. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeśli planujecie przeprowadzkę to pomyślcie o skorzystaniu z usług tej firmy www.transportplus.pl/. Działa na terenie Trójmiasta i ma bardzo szeroki zakres usług. Miałam okazję z nimi współpracować i byłam bardzo zadowolona z ich usług. Działają na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Trzeba mieć naprawdę dobry pomysł na to jak urządzić salon. Jeśli ktoś nie ma zupełnie koncepcji to zawsze może skorzystać z oferty architektów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje . Rozwiązania mają bardzo różne i myślę, że każdy powinien coś ciekawego wybrać dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Warto czytaj artykuły z tego portalu. Są one interesujące i ciekawe :)

    https://mobilnawulkanizacja-szczecin.pl/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten typ aranżacji pokoju według mnie jest idealny. Czekam na więcej tak ciekawych wpisów.
    https://mobilnawulkanizacja-krakow.pl/

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak dla mnie efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładnie urządzony salon :) Świetna inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  51. W pokoju dziennym spędzam najwięcej czasu, dlatego każda porada odnośnie jego urządzenia jest dla mnie mile widziana.
    ---------------------------------------------------
    https://cdcstomatologia.pl/implantologia.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam wszystkie osoby zainteresowane tematyką wnętrz oraz ich aranżacji. Jeżeli szukacie inspiracji do aranżacji Waszych wnętrz lub ogrodów, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić artykuł dostępny na stronie https://zaczarowane-ogrody.pl/wybor-mebli-do-salonu-o-czym-warto-pamietac/ .

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie.... Warto czerpać z różnych miejsc inspiracje, bo w końcu każdy jak najładniej chce zaaranżować. Mnie najbardziej podobają się nowoczesne wnętrza, ale nie wiem czy umiałabym sama wszystko zaprojetkować.

    OdpowiedzUsuń
  54. A jeśli ktoś nie ma zupełnie koncepcji na projekt salonu to pozostaje mu pomoc specjalistów online https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/salon . Taka opcja też jest w sumie fajna, bo można zaoszczędzić sporo czasu i uzyskać jeszcze profesjonalny efekt. Dokładnie taki jaki się chciało.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny projekt nadaje się do zaprezentowania w telewizji Canal+ na kanale Domo+, HGTV albo TVN Style, dobrze dobrane dodatki i stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  56. Każdemu zależy aby mieszkać komfortowo i wygodnie. Aranżacja nowych wnętrza w mieszkaniu czy też domu to spore wyzwanie. Ktoś, kto nie ma pomysłów na urządzanie może spróbować takiego projektowania online ze wsparciem architekta https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje .

    OdpowiedzUsuń
  57. Według mnie kominki gazowe świetnie pasują do nowoczesnych aranżacji. My właśnie urządzamy nasz salon w stylu loftowym i zastanawiamy się nad kominkiem gazowym w salonie. To świetna alternatywa dla tradycyjnego kominka.

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ciekawy i pomocny wpis

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepięknie jest zrobione wnętrze, chciałbym kiedyś sam zrobić mieszkanie w podobnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  60. Polecam Wam wszystkim sprawdzić stronę https://deko-rady.pl/porady/jak-wydzielic-pokoj-dla-dziecka-w-kawalerce_34721 , na której znajdziecie najróżniejsze porady związane z aranżacją wnętrz oraz inspiracje wnętrzarskie. Korzystając z usług specjalistów zawsze uzyskacie najlepsze możliwe rezultaty.

    OdpowiedzUsuń
  61. Po takim remoncie będzie dużo łatwiej sprzedać mieszkanie. Mimo wszystko polecam zgłosić się do agencji nieruchomości https://www.ikarnieruchomosci.pl/ Nie bez powodu mają tak dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Myślę, że warto zapoznać się z ofertą tego biura nieruchomości https://nestate.pl/ Maja bardzo dobry zespół specjalistów i są w stanie szybko znaleźć mieszkanie lub dom, który interesuje klienta. Warto współpracować z takimi firmami.

    OdpowiedzUsuń
  63. Od siebie mogę wam polecić bloga wnętrzarskiego na https://domzikely.pl/blog/ Znajdziecie tam mnóstwo praktycznych porad i pomysłów na aranżację. Może akurat coś was zainspiruje.

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajny poradnik. Chętnie skorzystam z tych cennych wskazówek.

    OdpowiedzUsuń
  65. Gdy trzeba na nowo zaprojektować wnętrza to nie zawsze jest to łatwe zadanie. Trzeba wówczas zrobić odpowiedni plan działania i przede wszystkim mieć jakąś konkretną wizję. Jak to zrobić po kolei świetnie jest wytłumaczone tutaj https://projektowanie-wnetrz-online.pl/ . Wystarczy skorzystać z bogatej wiedzy architektów oraz ich doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ciekawy artykuł o historii i sposobach urządzania małych mieszkań. Wiele osób boryka się z problemem braku przestrzeni w mieszkaniach. Bardzo spodobały mi się zdjęcia w artykule, które pokazują, jak uroczo i stylowo można urządzić małe mieszkanie, nawet mając niewiele miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  67. świetny wpis, idealny dla początkujących pasjonatów wnętrz! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam takie wpisy, przemyślane i kreatywne.

    OdpowiedzUsuń
  69. Meble jakie to zobaczyłam są super.

    OdpowiedzUsuń
  70. Kolekcja od Krysiak meble pozwoli umeblować wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  71. ja tam wolę prostsze i bardziej efektywne rozwiązanie, a mianowicie projektowanie wnętrz przez fachowca :D pójdzie szybciej, sprawniej i efekt końcowy z pewnością będzie lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie ma jak to aranżowanie wnętrz. Uważam, że jest to najlepszy czas, a każda zmiana cieszy. Ja przykładowo dowiedziałam się, że jak chodzi o takie aspekty jak meble na wymiar producent MAXDesign ponoć jest najbardziej polecany - także chcę się do nich zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
  73. Warto pomyśleć o wygodnej i funkcjonalnej sofie.

    OdpowiedzUsuń
  74. A mnie podobają się klasyczne i proste wnętrza, a cały klimat danego pomieszczenia robi się konkretnymi dodatkami. Dodatki zawsze łatwo i szybko można zmienić i dobrać różne style, dzięki czemu wnętrza tak szybko się nie nudzą i nie są często potrzebne większe remontowe zmiany. Jeśli poszukujecie jakiś inspiracji, to wydaje mi się, że strona https://hmag.pl/ jest interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  75. Zakup nieruchomości ustronie morskie to dopiero początek! Urządzanie mojego nowego mieszkania stało się prawdziwą przyjemnością. Znajduję inspirację w lokalnym stylu życia i naturalnym otoczeniu. Moje mieszkanie jest teraz nie tylko domem, ale także oazą spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  76. Wiele można się dowiedzieć dzięki tak świetnym wpisom.

    OdpowiedzUsuń
  77. Muszę przyznać, iż bardzo pomysłowo to wszystko zrobione, a nawet ciekawie z perspektywy tego, jaki efekt pragniemy uzyskać. Ja chciałem tylko polecić Mechanik Goleniów który jest zawsze do naszej dyspozycji jakby co

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ALE TU ŁADNIE , Blogger